2010. augusztus 11., szerda

Varrjunk fürdőbugyit!!!

Bár lassan végéhez közeledik a nyár, még hasznos lehet egy egyszerű fürdőbugyi recept. Ja igen még varrok is, bár a nyári szezonban a horgolás egyszerűbben kivitelezhető, mint a varrás. A júliusi Burdában láttam egy aranyos kislány fürdőruhát, de azt csak ötletadónak jegyzem meg. Végül nem azt varrtam meg.

Fogtam egy bugyikát és lerajzoltam. Ez lett a szabásminta. Varrásráhagyással kiszabtam fürdőruhaanyagból.



Vékony, max. fél centi széles gumit cikkcakk öltéssel a belső ívek fonákjára varrtam fél centire az anyag szélétől a gumit varrás közben kicsit húzva. A gumit behajtva az anyag színoldaláról cikkcakk öltéssel beszegtem az íves oldalakat, varrás közben a gumit kifeszítettem, hogy egyenletes legyen a varrás. A bugyi elejét és hátsó oldalát is ugyanígy, gumival behúzva leszegtem.

Végül hozzávarrtam négy megkötőpántot.





Több méret is készült az otthon fellelhető kislánypopsik arányában.



A megkötő bevarrásánál próbálkoztam azzal is, hogy csak egy házat varrok a megkötőnek elöl és hátul, de ez a megoldás csak akkor működik, ha nagyon szoros a gumiház, mert különben a bugyi elcsúszik. Végül a fent leírt hozzávarrós megoldás biztonságosbbnak tűnt.

1 megjegyzés:

Nóra írta...

Nagyon helyesek! :-) Különösen a harmadik tetszik a kis virággal.